HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2011.07.30. 06:33 Netelka

Krasznahorkai László: Az utolsó farkas

Egyelőre nem tudom csillagozni, mert kiszáradt a szám, és néznem kéne valami hideg ásványvizet, vagy rendelnem egy sört a magyartól, meg nem is biztos, hogy ezt a körmondatot én így egy szuszra be tudom fogadni, szerintem kevés bennem a szufla, vagy csak egyszerűen buta vagyok, és lassabban esik le a húszfillér, mint másoknak, és talán olvasnom kéne még Krasznahorkait, hogy szokjam a stílusát vagy a képi világát – mert van neki, gondolom, csak jól eldugja, meg metaforákba zárja előlem –, úgyhogy örülnék, ha megmondanátok, hogy akkor én itt és most hagyjam békén a Krasznakorhait, mert nem nekem való, vagy javalljatok nekem tőle olyat, amiben meglátom rögtön, amit ti már rég.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr823164148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása