HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2011.11.09. 08:16 Netelka

Netversfeszt - első etap :)

Megszületett hát ezen a feszten is az első versem megzenésítése :) Már nagyon kíváncsian vártam :)

Varga Ilona zeneszerző, előadó a Diagnózis c. "opuszomat" találta erre méltónak, és fel is került már az oldalra:

www.netversfeszt.hu/2012/varoterem2012/_dalok/VargaIlona-SarhelyiErika_Diagnozis.htm

Elsőre meglepett a stílusa, merthogy bennem másként, sokkal szomorkásabban szól ez a vers - de többedszeri hallgatásra már a fülembe mászott úgy a dallama, mint a hangulata :)

Azért is lehet érdekes ez a feldolgozás, mert Pécsi Marci is élni fog az alkalommal, és hozza - remélem, hamarosan - az ő verzióját ugyanezen versemre.

Dara Vilivel is beszéltem, akit a Lassú menüett c. versem ihletett meg, bár azt szomorúan konstatálta, hogy pályázni nem tud vele, lévén ezt a művemet nem választotta be a zsűri - ezzel együtt a fesztiválon elhangozhat, és én nagy-nagy örömmel és kíváncsisággal várom :)

Mindezeken kívül e-mailben megkeresett Révész István is, aki viszont egy olyan versemet adná majd elő, amit most nem is indítottam a fesztiválon (A bolond lány dala), bár nagyon szeretem, és abban én is érzem/hallom a dallamot, úgyhogy különös érdeklődéssel vagyok iránta!

Tehát elindult a Netversfeszt, őrületes mennyiségű alkotás érkezik mind a költők, mind a zeneszerzők/előadók részéről - és még hol vannak a határidők! :)

Azt gondolom, jövő áprilisban az a 3 nap igazi élménynek ígérkezik :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr443365118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.Nati · http://szeifertnatalia.wordpress.com 2011.11.27. 12:25:18

Ezen én is gondolkodtam, hogy küldenék valamit.

Netelka 2011.11.27. 16:47:54

@a.Nati: Csak bátran, még rengeteg idő van! :)
süti beállítások módosítása