HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2011.11.29. 05:24 Netelka

Murakami Haruki: 1Q84 2.

Csak három csillagot adnék most, a második kötet után – de olyan szépre sikeredett a vége, hogy az egy pillanat alatt javított a helyzeten :) 
Voltaképpen egy szépséges mese ez, itt-ott vászonra (akár film-, akár festővászonra) való jelenetekkel, csak nem teljesen értem, miért lett ebből egy durván 1500 oldalas trilógia. Mert gondolom, a harmadik kötet is köbö 500 oldal lesz, és ez nekem kissé már a túlbeszélés kategóriája. Én jócskán meghúznám a történetet, a párbeszédeket – de hát én nem vagyok író, mit tudhatom én, hogy az jó lenne-e. 
Mindezzel együtt várom a trilógia utolsó részének megjelenését, mert hát milyen mese az, aminek nincsen tanulsága? :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr764087814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása