HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2011.07.02. 06:07 Netelka

Esze Dóra: Bodzagőz

Újabb hatalmas pofon Esze Dórától. És meg is érdemlem. Megint úgy jártam, hogy itt állok talpig könnyben, haragban, tragédiában – egy olyan regény végén, amiben többször elvesztettem a fonalat. Többször nem tudtam, ki kivel van, olykor az volt az érzésem, novellákat olvasok, és még most sem állt össze teljesen az összes szál egységes egésszé. A nő jól ír, nagyon jól! Különben valahol félúton feladtam volna. De milyen jól tettem, hogy megint nem, ahogy nemrégiben a Két tojás olvasását sem hagytam abba, és megérte. Megy ez is az újraolvasós polcomra, mert bosszant, hogy Esze Dóra túljár az eszemen. Jön nekem a jobbnál jobb mondataival, a látszólagos könnyedségével, aztán a regény végére bumm, kapok megint egy maflást. Persze, lehet, hogy csak engem sikerült másodszor is átvernie, és másnak ő nem ennyire kusza menet közben, de ez igazából nem zavar. Majd az újraolvasás során kitisztulnak a homályos foltok. 
Köszönöm, Dóra, nagy vagy!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr33031877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása