HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2011.11.06. 08:37 Netelka

Wass Albert: A kastély árnyékában

Nem ütött meg, nem hatott meg, voltaképpen meg se érintett. Wass Alberttel szemben magasak az elvárásaim. Ez a regénye számomra túl csapongó volt, s az első olyan, amiben azt a fajta vadmagyarkodást éreztem, amitől őt nem szeretik, akik nem szeretik. Én szeretem és hitelesnek gondolom a magyarságát is, itt mégis erőltetett és izzadtságszagú ez a vonulat is. De ami leginkább hiányzik, az a tőle megszokott, hozzám olyan közel álló nyelvezet, az a szóvarázslat, amivel sikerül elérnie azt, hogy bekebelez a történet. Ebben végig kívülálló maradtam, és ezért picit meg is vagyok sértődve.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr133365161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása