HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2011.08.22. 16:53 Netelka

Oktatás - pénztárcakoptatás

Megvettem az első adag füzet/toll/fösték stb. pakkot az ötödikbe induló fiókámnak: 6.600,- Lehetne több is, de nem vettem körzőt, bízva abban, hogy a tavalyi megvan még, meg pont leszartam a dizájnt – klasszikusvonalas/négyzethálós. Új táska, lévén 4 évig hordta az elzőt, 3.500,- A tankönyvei 22.000,- Ft-ba kerülnek, és a 3. héten mennek erdei táborba köbö 30.000,-ért. Ha jól számolom, úgy 60 ezerrel indul az év. Király! 
Ja, merthogy ez az első év, amikor minden forintot fel fogok írni, ami csak az ő sulijára megy el – egyszerűen kíváncsi vagyok, hol áll meg a számláló. Valószínűleg nem röhögöm majd halálra magam :/ (Ja, persze, tudom, hogy nem egyedi eset, csak mondom a magamét, ahogy szoktam.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr113171447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása