HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2010.04.14. 13:30 Netelka

Nyúl vagyok, de futni legalább tudok

Már megint azon kaptam magam, hogy elfutottam, ahelyett, hogy jól megvédtem volna magam. Merthogy rendre belefutok valamelyik Nagy Megmondóemberbe, és ettől aztán inamba száll a bátorságom, akkor is, ha tudom, hogy semmivel sincs neki több igazsága, mint nekem. Kerülöm a konfliktust? De miért? Hogy néz már ki egy öreg nyúl?! És, ha belegondolok, hogy Rémusz bácsinál mindig a nyúl volt az okosabb, és hiába fosott a rókától, mégis mindig ő volt a nyerő :/ Kéne nekem egy ilyen Rémusz bácsi, aki időnként az ölébe venne, és jól elmesélné, hogy a Nagy Megmondóemberektől nem kell félni, mert csak a szájuk rohadt nagy, de nem különbek nálam. Na, de nem elég, hogy nyúl vagyok, még a mesékben is hiszek?! Vénségemre? Pfff, teljes csőd :/

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr301920512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miestas · http://miestas.freeblog.hu 2010.04.14. 13:33:57

Ugyan , ez csak átmeneti letergia, én tegnap akadtam ki, ma már szép az élet, mert én megmondom !

Netelka 2010.04.14. 13:35:03

Hát, egyszer majd én is kinyitom a szááámat :)

tulip13 2010.04.14. 15:05:49

Én is konfliktuskerülő vagyok. És főleg neten nem szeretek vitázni.... annyira nincs értelme. Jó, szoktam néha. :) De nem keresem az ilyen helyzeteket.

Netelka 2010.04.14. 18:45:33

@Cs. P.: Én sem keresem, aztán időnként mégis beleszaladok - vagy belémszaladnak :/

tulip13 2010.04.14. 19:29:14

Persze, nem is úgy értettem, hogy te keresnéd... :) ilyenek mindenütt vannak...

Netelka 2010.04.14. 20:40:18

@Cs. P.: Igen, tudom :/ De idővel nekik is benő a fejük lágya - jó esetben :))
süti beállítások módosítása