HTML

Hintaszék

Minden, ami foglalkoztat, és nem írok róla verset.

Friss topikok

Linkblog

2010.04.22. 12:58 Netelka

Ki kicsoda

Van ugye egy iwiw nevű közösségi oldal, ahonnan csupán azért nem jöttem el végleg még, mert nem hagyom veszni az ismeretségeket - ha csak arra gondolok, hogy legutóbbi osztálytalálkozónk is ennek segítségével szerveződött, kár lenne, ugyebár. No, de ritkán járok fel, gyakorlatilag csak akkor, ha üzenetet kapok. Tegnap is ezért léptem be, és egy egészen fura, pofáncsapós privibe ütköztem.

Egy számomra tök ismeretlen tag üzent, aki egyébként 2009. júliusában regelt az iwiw-re, és túl azon, hogy nem túl barátságosan utalt az idő múlására velem kapcsolatban, ami lehet simán csak parasztkodás, ám ezenkívül az üzenetének egy fél mondata azt sejteti, hogy valahonnan tényleg ismerhet engem. Emberünknek nincs egyetlen ismerőse, nincsenek klubjai, nem írt fórumokba, és egyáltalán az ég világon semmi támpont, ami tovább vezethetne - csak érdekelne, hogy mit csinált közel egy évig az iwiw-en. Engem várt, esetleg másokat is, hogy beszóljon nekem/nekik?

Első gondolatom az volt, hogy válaszként megkérdezem: "Akarsz róla beszélni?" Ha bolond, nyilván ismerős lesz neki a mondat, ha viszont pusztán paraszt, akkor csak kapom a következő ordenáré megjegyzését. Így most várakozó állásponton vagyok. Ha nem ír többé, akkor ennyi volt, ha meg ír, előbb-utóbb kiderül, miért pont nekem, és ha igen, vajon miért haragszik rám.

Úgyhogy most várok, jön-e újabb privát üzenetem.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://maganlira.blog.hu/api/trackback/id/tr911942399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.Nati · http://szeifertnatalia.wordpress.com 2010.04.26. 18:38:19

Bármelyik közösségi oldalon megtalálhatnak az ilyen elmebajosok...sajnos. Velem épp a napokban esett meg hasonló, egy másik oldalon.

pumacska 2010.04.26. 21:15:03

Vigyázz magadra, lehet, hogy egy pszichopata, akiről azt hiszi az ember, hogy csak filmekben lát ilyet...

Netelka 2010.04.27. 09:55:44

Puma, de tényleg ismer, ismeri az életemnek egy bizonyos szakaszát :/

Netelka 2010.04.27. 09:56:23

@a.Nati: És úgy tűnt, hogy ismer Téged?

Miestas · http://miestas.freeblog.hu 2010.04.28. 10:50:31

Sztem kérdezz rá nyíltam, hogy ha már ennyire be tud szólni fegja már fel magát.

Netelka 2010.04.28. 11:36:22

@Miestas: Rákérdeztem, de nem árulja el, ki ő. Én viszont tegnap rövidre zártam a beszélgetést azzal, hogy nincs miről beszélgetnem egy "vadidegennel", és úgy tűnik, ezt most tudomásul vette. :/

Miestas · http://miestas.freeblog.hu 2010.04.29. 15:42:51

Nagyon helyes, látod máris nem vagy nyúl:-))
süti beállítások módosítása